Husregler for møte-/selskapslokalet i klubbhuset
Leiers ansvar:
- All røyking i klubbhuset er ulovlig.
- Overtakelse av lokalet etter avtale.
- Leietaker skal være tilstede på leiedagen.
- Vask og rengjøring av alt utstyr skal plasseres tilbake i skap og skuffer.
- Glass og bestikk må tørkes med håndkle.
- Kjøkken og toalett må ryddes.
- Eget utstyr bes tatt med.
- Stoler og bord bes løftet tilbake på plass. Unngå å dra noe over gulvet.
- Se over møblene at disse er rene og i orden.
- All musikk må være slutt senest kl 01.30.
- Lokalet må være forlatt senest kl 02.00.
- Lokalet skal være ryddet når man går. Kan avtales rydding neste morgen dersom lokalet er ledig.
- Eventuelle skader på inventar eller bygning, må økonomisk dekkes av leietaker.
- Dersom lokalet blir forlatt uryddet, vil det bli fakturert med kr 500,- pr time som medgår for ekstra opprydding.
- Boss bes fjernet og deponert på anvist plass.
- Påse at vinduer og dører er mest mulig lukket under den del av arrangementet hvor musikken spiller.
- Unngå å benytte døren mot banen under den delen av arrangementet hvor musikken spiller.
- Røkere bes benytte døren ut mot Johan Berentsensvei (dvs hoveddøren).
- Vær vennlig å minne gjestene på å ta hensyn til naboene når de forlater klubbhuset, slik at dette går rolig for seg.
- Avbestilling av helgearrangement (fredag, lørdag eller søndag)
kr 500,- ved avbestilling 14 dager før arrangementet
kr 1000,- ved avbestilling 1 uke før arrangementet
Uleiers ansvar:
- Gi informasjon om bruk av lokalet.
- Demonstrere bruk av kjøkkenmaskiner, alarm etc.
- Vaske gulv etter arrangementet.
Spørsmål kan rettes til:
- Marianne T Heier - mobil 924 39 940
- Else Ellingsen - mobil: 908 58 525
Lykke til med arrangementet og takk for hjelpen med å holde klubbhuset vårt i god stand!!
Laksevåg Turn- og Idrettslag